ozlem_1990 Kızlar açlık, tokluk şeker sonucu normalin üstünde çıktı. Doktorum dahiliye doktoruna yönlendirdi. Birkaç güne gideceğim. Süreç hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi? Ilaç veriyor mu? Diyet listesi?
Bulutemine ozlem_1990 bende de çıktı geçen hafta öğrendik bütün dahiliyeye gittim o da diyetisyene yönlendirdi diyet listesi verdi doktor 3 gün sonra gel yine ölçelim şekeri dedi
EsmaSahin ozlem_1990 Doktora gidene kadar evde diyete başka internetten araştır diyeti.orda diyetisyene yönlendiriyor diyabet doktoru ve swnden şeker ölçme cihazı aldırıyor eczaneden fiyatı 60 tl.sabah öyle akşam ölçüyorsun şekerini sana su tarihte gel diyi düşme varmı bakıcam diyor. Eğer düşmezse insilune başlıyorsun onu devlet ücretsiz eczaneden alıyorsun. Ama diyetle düşüyor insulinin faydası yok gibi geldi bana hicbir değişiklik olmuyor. Hem parmaklarım hem ayaklarım delik deşik oldu.
Ozlemio Ozlemio benim cok yuksek olmadigi halde yonlendirmisti diyet ven kan olcum cihazi ama ben gitmedim kendim yaptim diyeti dustu acligim 96 di 1. Saat 154 2. Saat 128 di simdi toklugum 90 a dustu