Elif6161 1erkek1kiz 3 gün hastanede yattım serum felan dünden beride 4 saatte bir alıyorum 2 gün yani bugun acaba ilerki günlerde geçermi bu kasılmalar
1erkek1kiz Elif6161 walla bende hastanede tedavi altına alındım 4 saatte bi alıyorum ama bende kasılma olmuyor bı doktoruna danıs istersen
Elif6161 1erkek1kiz çıkarken söyledim hastaneden yine kasılmalarım var diye 2 kere nstye soktu çıkmadı bişey onlara takılma dedi ama pskolojik olarak ister istemez tedirgin oluyorum
1erkek1kiz Demekkki bebegın cpk hareketli gelmek istiyor bir an önce yat uzan dinlen nidilat al geçer Genede kendı tedbirini al ama
Elif6161 1erkek1kiz yatıyorum sürekli zaten yatarkende oluyo rabbime kalmış artık çok yoruldum düşünmekten dogacakmı bişe olurmu diye
Elif6161 1erkek1kiz canlar rabbim saglık versin inşallah ginünde dogarlar hepsi rabbim yardımcımız olsun