Oznur_11 bende de var o ipek saten gecelik takimlarindan. Kaynanam çeyizime almişti ama bedeni büyük bana. Daha hic giymedim bende 😂 açık pembe renkli benimki. Benimde doğumum mayista.yaza denk geliyor. Bende bi deneyim bakim dogumdan sonra olacak mi. 😁 hic aklima gelmemişti, senin sayende bende bi deneyim bakalim 😂 2 senedir kutusundan çıkarmadim bile. 😂