seymen yemekten sonra genelde canım meyve istiyor. Sonra sütlü kahve kurabiye ya da kek türü şeyler yiyorum. Gecen12 den sonra karnım çok acıkıyor. Neredeyse sabaha kadar bisküvi , muz yiyorum ama bazı zaman doymuyorum . ☹☹☹ Bazı zaman ekmek arası birseyler