Milena Normalde bu kadar çilek yemezdim, ama hamileliğin başından beri çok yiyorum, canım çok istyor. C vitamini ve potasyum açısından çok iyiymiş. Limon da aynı şekilde. Sanırım vücudum C vitamini istiyor diyorum. Biraz okudum internette, çilekte hormon olmaz falan diyorlar, umarım doğrudur bu bilgi.