Ayka2323 Kızlar elaZığ fethi hanaydaki doktora bugün gittim ayrıntılı ultrasona baktırdım bugün herşeye bakıldı ama kalp için 1 ay sonra gel dedi sizede aynısı yapıldımı 1 ay sonra neden bakılıyo ücreti içinmi gel dedi acaba
mrs_aslannnn Ayka2323 ayy canım banada aynısını yaptı bence para için bence o yüzden gitmedim gidip gitmemekte kararsızım valla az para değil sonuc olarak ama kendin bilirsin banada bebeğin gayet sağlıklı dedi yolun düşerse gel dedi
Zeynepbzp Ayka2323 bazen bebeğin pozisyonundan kaynaklı ileri bir tarih verebiliyorlar benim de bebekte pozisyondan kaynaklı doktorum kalbine bakamadı bir hafta sonra tekrar gittim yine göremedi doktor dışarı çıkıp yürüyüş yaptım aynı gün içerisinde 3 defa girip çıktım zorla pozisyonu değişti ve kalbine ensesine bakabildi doktor
Ayka2323 Banada sağlıklı dedi ama kalbi için mutlaka 1 ay sonra gel dedi şimdi iş durumundan dolayı tuncelideyiz gitme imkanım zayıf kalpde önemli arafta kaldım açıksası para için yapıyosa helal etmem
Acemi-anne Kacıncı hafta da gittiniz ? Ben de 22 haftalıgım haftaya dr randevum var acaba beni de yönlendirir mi ?
Mirosunannesiyim Acemi-anne ben 1 kere gittim doktor iyidi de eşimi içeri almadılar daha gitmedim. Var mı acaba şehir hastenesinde detaylı ultrason. Benim gittiğim hastanede yoktu fırata git dedi henüz gitmedim 150 mi 250 öyle bi fiyat söyledi
Acemi-anne Mirosunannesiyim evet es sorunu dısında ozel gibi iligili oldugu için gidiyorum bende . Ama bilmiyorum var mı sadece perinotolog varmıs ama