prensleriminannesii 29+3 teyim adet olucak gibi ağrım var belime bacaklarımın iç kısmına kasıklarıma vuruyor normal midir 😔
Brcnysf prensleriminannesii ben hamile kaldığım dan beri adet sancısı çekiyorum dün kontrolde acaba açılma mı var diye dr muayene etti çok şükür yoktu ama bende korkuyorum fazlalaşırsa gel dedi😔
Brcnysf prensleriminannesii bence sizde bir kontrole gitmelisiniz çünkü normal ya da değil diyebilecek bilgiye burda kimse sahip değil. Belki birinin vücudunda normaldir birinde açılmadan kaynaklıdır allah korusun dr bilir sadece
rabiamuhammet prensleriminannesii Bende 29+4 üm bu haftaya girdiğimden beri karnimda ağrı hissediyorum özellikle akşamları gaz sancısıda olabilir. Bide bebislerimiz büyüdüğü için artık her hareketi acı veriyor 😞 Bazen biyerde toplanıyor nefesim kesiliyor. Allahtan uzun sürmüyor kasık ağrısı hep var zaten
prensleriminannesii Brcnysf hiç böyle olmuyordu bikaç gündür ağrıyordu ama bugün sabahtan bu yana hiç durmadı yarın gdicem sabahtan inşallah erken gelmez 😔
prensleriminannesii Kardelen gaz değil adet olucakmışım gibi belime bacaklarıöa kalçama vuruyor ağrı hafif ama rahatsız edici
Kivanclimerve 22+3 olduk bugun ayni sikaytten doktora gittim bebek kanalami girdi diye bakti cunku cok siddetli agrim var cok sukur girmemis ama rahmimde ur varmis bebek onu tekmeledikce agrilarin artiyodur dedi..seninde kafan takiliyorsa hemen git nolur nolmaz
Kivanclimerve prensleriminannesii Daha once yoktu hamilelikte olusmus 2 tane myom(ur) var dedi cogu gebelikte olan biseymis o agri yapiyomus mesela bugun onu ogrendim
Asdf Aynı dert bendede var 29 haftalıgım Doktorum normal rahiö buyuyo dedi ama hep tedirginiz bu aksamda sanki belime iğne batırıyolar🤦🏽♀️
Asdf Kardelen sanki belime sağ tarafımda belime iğne vurup cekiyolar gibi cok kısa sürüyo 4-5 defa oldu gezindim evin içinde suan gecti inş tekrarlamaz ama her ihtimale karşı yarın doktora gidicem
matruskaa prensleriminannesii canım yine doktoruna görün aksatma ama endileşenme 29.haftamda hem agrı çektim hemde toplanma yapıyordu sürekli iki defa gittim doktoruma herşey normal çıkıyo şükür bebeğin pozisyonuyla alakalı doğuma hazırlık dedi şu an 31.haftadayım geçti sanırım o bir dönem büyüme süreci umarım geçici bir durumdur seninde