Esssss İdrar yolu enfeksiyonu için iğne kullanan varmı aranızda, rotacef diye bı iğne verdi doktor bı zararı olur mu acaba diye düşünmeden edemiyorum
CananAkdag Esssss canım hap verseydi ne farkedecekti iğne daha çabuk geçirir hem enfeksyon bebeğine zarar verir çok o verdiği iğne değil korkma canım
mlsmrtgll Esssss zararı olsa doktor neden versin ? Doktora güvenmeyip buradaki yorumlara mı güveniyorsunuz ?
58_edaygmr_58 Esssss dokor uygun görmüş vermiş ona güvenmeyip hiç tanımadıklarına mı soruyorsun 😂 vurunma desek vurunmucan mı bizim lafımızla mı hareket edicen
Esssss Mekamu doktorların verdiği bazı ilaçlar dokunuyo kimine, kişiden kişiye değişiyor varmı kullanan daha önce diye soruyorum bende, eleştiri yapacaksanız yazmayın kardeşim keyiften sormak için sormuyorum sonuçta
Mekamu Esssss kendin söylüyorsun kişiye göre değişiyor etkisi diye. Şimdi burada birisine kötü geldi dese kullanmayacak mısın? Yaptığın yanlış, işte uyarıyoruz insan gibi.
58_edaygmr_58 CananAkdag bebeğe ne gibi zararı olur acaba bendede var ama biraz Ocak ayınDa sağlık ocağına gittiğimde az var dediler ayağımı sıcak tut ve su iç dediler Şubat ayında gittiğimde biraz fazla dediler yine aynısını söyleyip Bi ilaç verdiler toz yatmadan önce suya katıp içtim inşallah geçmiştir Erken doğum yapar diye duymuştum sanki doğrumu?
Vnsgb Mekamu Şafak sezerin filminden bi cümlesi geldi aklıma ‘hem evimi veriyorum hem azar işitiyorum tayfun’ sizinkide o hesap olmuş hem uyarıyorsun hem azar işitiyorsun 🤣🤣🤣
CananAkdag 58_edaygmr_58 canım enfeksyon hamile değilkende zararı olan bişey şimdi birde içimizde başka bir can daha vark3n daha tehlikeli oluyor mesela benim doktorum lokositin 5 den fazla olmasını istemiyor 6 oldumu ilaç veriyor ki ben 30 ile hastaneye yattım ertesi gün 40 a çıktı zor kurtadım kendimi 24 saat serum damardan antibiyotik 3 gün kaldım hastanede sonra evde tedavi ihmal edilmemsi lazım doktorun sıkı takip ediyordur ben sağlık ocagına sadce tetenoz için gittim diğer tahlillerimi doktorum yapıyor
Esssss 58_edaygmr_58 öyle evet, ilaçta kuvvetli baya 1000 mg verdi bana iğne, ondan tedirgin oldum ister istemez
58_edaygmr_58 CananAkdag öylemi çok geçmiş olsun bir daha görmezsiniz inşallah bende çok yokmuş ama daha dikkat ederim teşekkür ederim bilginiz için 🥰💞
CananAkdag Arkadaşlar bence kıza fazla yüklenmeyin bilmiyor olabilir sonuçta annelik duygusunu ilk defa tadıyor olabilir içten geliyordur engel olamıyordur tedirgin oluyordur bilmiyordur yani bu kadar üstüne gitmeyin bence oda sizin gibi hepimiz gibi hamile sonuçta
Esssss CananAkdag sağol arkadaşım aynen dediğin gibi oluyoda işte kimiside öyle almış eline klavyeyi konuşuyo bildiğini. Sanki yemek tarifi sormuşum da ben burda muameleye bak