Esray 8 Haftalık hamileyim devamlı yatıyorum başımı kaldıramıyorum.Midem bulanıyor kokular beni mahvediyor yemek yapamıyorum yokmu bunun çaresi bunalıma girdim hastaneye gitsem bir şey yaparlar mı
Hamileyim11 Esray canım bende aynı durumdayım tüm hayatım durdu yataktan kalkamıyorum bugünlerde geçer buna da şükür bebiş iyi olsun diyip kendimi avutuyorum
Icelljava Esray Hamileyim11 hava iyi geliyor diwari cikin 1-2 saat diwarda gezi 👍 olucaksiniz bende ayni durumdayim
aysegulefe Esray tamamen aynı durumdayım 10.haftam.disari çıkmayı bırak evin içinde dolanmaya halim yok.disari çıkar bayılır kalırım bu kadar halsizken göze alamıyorum