Tumurcuq Zmyra canim 27 di sonra son yoklatigimda 36 soylediler...5 gun sonra kontrolum var bakalim şimdi ne diycey inşAllah kisalmamşdr ya😔
Eda1231 Kızlar bende 28 haftalığım rahimde yumuşama ve az kısalma varmış doktor magnezyum ve adalat verdi. Evde istirahat verdi. Siz kaçıncı haftada ve ne durumdasınız. Çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye
Tumurcuq Eda1231 bende 26 haftadan yatyom şu an 30 oldum...haftaya kontrol var bakalim hayrlsi...en son 27 idi
tubis06 bende aynı durumdayım sürekli yatış 24 haftada 33 mm di doktor direk dinlenme verdi .arada evin içind e yürüyüş yapıyorum haftaya kontrol var inş uzamıştır. 🙏