Nstan Arkadaşlar merhaba, Zeynep kamilde sadece kadın doktorun olduğu bir muayenehane var mı yada böyle birşey talep edince tavırları nasıl oluyor önerilerinize çok ihtiyacım var ailevi mesele haline dönüştü çünkü
Aysenrr Nstan lafın doktor isteyince sorun yapmazlar ama O hastaneye Gitmeni tavsiye etmiyorum Hayvanmış gibi davranıyorlar insanlara Ki Aile meselesi erkek doktorsa Eğer İnşallah o cehaleti aşarlar kim diyorsa bunu Tıpta Ayıpta olmaz günahta Erkek doktor daha merhametli daha kibar oluyor her zaman Allah yardımcın olsun Gülüm 🤦🏻♀️
_mrv Nstan şuan 18+4 üm ben de kontrollerim için Zeynep Kamil hastanesine gidiyorum ama Doğum anında istediğim doktoru seçemeyecek olmam nedeniyle Doğumu orda düşünmüyorum. Maalesef ki erkek doktora yada asistana denk gelirseniz ben bu doktoru istemiyorum deme hakkınız olmuyor diye biliyorum. Eğer öyle bir durum varsa beni de haberdar ederseniz çok sevinirim
Es_69 Nstan Bende Ariyorum ordn bir doktor gercekten doktor bulsamda Esimin isi yuzunden denk gelmiyor ve zorlaniyorum doktor bulmada 😔😔
Nstan Aysenrr ben de doktorum söylediklerimizin farkındayım ama bir taraftan bunun saygı duyulması gereken bir konu olduğunu da bir doktor olarak biliyorum. Eşim de sizde ve bu sitedeki herkesten emin olun daha eğitimli bir insan. Hassasiyeti nedeniyle böyle davranıyor. Sizin yorum yapmanız gereken kısım da burası değil yine de yardımınız için teşekkür ederim
seheryldrm Aysenrr kesinlikle erkek doktorlar daha iyi ilgileniyor şahsen gittiğim bayan doktorlardansa şu an ki erkek doktorum hepsine bedel.Ama soruyu soran arkadaşın muhtemelen anlayışlı kişiler yok etrafında Rabbim yardım etsin
1994ozg Nstan çünkü en son bi yakınımı doğumda ihmalden öldürüyorlardı ayrıca normal yapacakken dikkat etmemeleri yüzünden sezeryan oldu onuda bi doktor tesadüfen gelip ölümden kurtardı kendi bile ölüyodunuz dedi oradakilere kızdı
Aysenrr Nstan Nedn soru sordunuz ozaman Ben sizi yargılamadım Size destek olmaya çalıştım İyiliğiniz için Ön yargılarınız hat safhadayken lütfen Post açmayın He açtıysanız da aile boyutuna dönüştü demeyin ozaman Burda soru sormuşsunuz ve insan gibi size cevap vermişim Hepsi bu.
seheryldrm _mrv devlet hastanelerinde ben bu doktoru istemiyorum deme şansımız olduğunu düşünmüyorum şansa hangi doktor veya ebe denk gelirse olur
Nstan Aysenrr cahil dediğiniz insanlar akrabalarım ben size hiçbir şey demedim halbuki. Siz benim etrafımdaki insanları yargılarının bu yüzden tepki gösterdim
Aysenrr seheryldrm bende aynısını belirttim ama Karşılaştığım tavır tam Bir kasın doktor tavrıydııı 😉
Nstan seheryldrm kişisel görüşünüze saygı duyarım ama gerçekten işinde çok iyi kadın doktorlarımız da var sizin şanssızlığınız olmuş. Benim hikayem uzun Konya'da da doktorluk yaptım mesela orada gerçekten çok iyi kadın perinatologlar vardı. Burada daha çok yeniyim o yüzden uygulamaya sorma ihtiyacı hissettim
ressamanne26 Kizimi Zeynep Kamilde yapmistim sezeryen oldum.ameliyatimda gayet cok iyidi.1.5 gunde taburcu da olduk.
Aheahe Nstan sakim gitme o.hstaneye dusuk yaptiydim gittim gorunmek icin ve bana dedigi cumle ben mi dusurttum.dusurmeseydin banane oldu herkes tepki gosterdi ve dediki birde bir sey olmaz ne var sanki iki sanci cekmissin gv siraya die yaninberbatttt ötesi
Nstan Aheahe biraz da o yüzden asistanlardan kaçınıyorum bir tanıdığıma da oldu. Zaten tavırlarını beğenmezsem girişmem. Baya iyi bir hastane pldupunu söyledikleri için gidiyorum
Es_69 ressamanne26 Ya Keskee bir akila ihtiyacim oluyor, zeynep kamilden sundoktor tavsiye diyen yada ben baska devlet hastanesinede raziyim. Esim Egm personeli devletinkilerle cakışınca calisma saati zorlaniyorumda napcaksam Rabbim yardimcim olsun... 😔
Angel2 Es_69 beykoz devlet hastanesi fatma.seda ozturk hem hastanrle hem doktor kesinlille tavsiye ederim