Zaman bulamadım yazmaya ... sonunda bende kavuştum meleklerime . Tam 38 haftalık geldiler bıraksak kalmaya niyetleri vardı ama kanama tehlikesine karşı 38. Haftada sezeryanla dünyaya gözlerini açtılar. Hamileliğim son bir iki haftaya kadar çoook rahat geçti hamişler , önemli olan stres yapmamak kafaya birşeyi takmayacaksın sadece bebeklerini sevecek onlarla konuşacaksın herşey inanın çok güzel ilerliyor o zaman . Son haftalar ağırlaştığım için bacaklarım ağırmaya başladı ve şişkinliğim oluyordu heryerimi ateş basıyor ve uyuyamıyordum yine de hep şükür dedim bebeklerim iyiydi. Bir kızım bir oğlum var şimdi dünyalara bedel . Kızım 2875 kg oğlum 2585 kg doğdu Allah a şükür hiçbir sorun yaşamadan direk odaya geldiler . Benm doğum sürecim gayet sakin ilerledi aslında detaylı anlatacağım bir konu yok ama siz istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz 🤗