baby3_ insallah canm yaa herkesin gonlüne gore versin rabbim insallah olumlu sonuclar aliriz🙏ilk gonal f 900 lukle basladim sonra yanina cetrotideyi ekledi doktorum 6 kutu kullandim en sonda menopur ekledi bi kutu gunde 3 ignee kullandim canim karniim hep mos mor😑 folic asit kullanmaya basladim bide sadece hap olarak bunu kullandim🙂 18 tane yumurtam toplandi tavuk gibi hissettim sayiyi duyunca😂 dunde progesteron coraspirin estrofem vee antibiyotik uc gunluk azeltin basladim😓 pazarteside transferden sonraa oksapar ve proluton igne basliycam dusuk olmasin diyee🙏rabbim emegimizin karsiligini insallah verir