selam hanimlar ben hamile olmadan önce bir günah işledim nefsime yenik düşmüştüm simdi 32 haftalıgım hergün üzgünüm rahatsızlık duyuyorum içim hic rahat degil hatta ara sıra aglıyorum vicdan azabı gibi yarın cuma ve cuma namazı kılınmadan eşimle bişiler göndermek istiyorum ama neler gönderebilirim coğu kişiler lokum ve bisküvi gönderiyormuş ama bilemedim tabi evde abdestimi alıp bol bol dua edicem allahıma yalvarıp beni afetmesini dilicem baska ne yapabilirim gercekten cok kötü durumdayım cok pişmanım