Arkadaşlar yarın 39 haftalık oluyorum. Bugün çatı muayenesi oldum normal doğuma müsaitim ve çocuk baş geliş fakat açılmam ve sancım yok. Bebeğimin kilo probleminden dolayi doktorum yarın doğumu başlatalım gelmezse sezaryen dedi. Bebeğim doktorun ultrasonunda 2837 dopplerde 2660 çıktı. Daha önce açılması olmadan suni ile normal doğuran var mı? Boşuna suni almak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım. Suni ile normal doğuma garanti veremem dedi ve bebeğim zayıf olduğu için kalbi zayiflayabilirmis. Bu durumda risk almalı miyim sizce?