Rabiaaaaaaa bende 39+6 da suni sanciyla dogurmuştum. Suni sancının amacı sadece olmayan sancını başlatmak canım. Benim öğlen yatışım yapılmışti. Saat 1 de ilk suniyi verdiler. Küçük bi hap vermişlerdi bana. Saat 3 te tekrar suni verdiler. Ama bende hic sancı yoktu. Güle oynaya oyalaniyordum odada.😂 saat 5 te tekrar suni verdiler. Doktor geliyor hala sancin yokmu diyordu 😂 bende yok diyordum. En son akşam 7 de suni verdiler. Hala hic bi sanci yoktu. Ama açilmam 4 cm di. Saat 9 da tekrar doktor geldi açılmama bakmak icin 5 cm olmuştu ve cok hafif adet sancisi gibi sancim başlamişti. Saat 10 da biraz daha artti. Saat 11 de daha da artti. 23:30 da suyumu patlatti doktor.(bu hic acımıyor) sadece 23:30 ve 01:00 aradi cok sanci cektim. Dayanamayacaktim nerdeyse. 01.10 da oglum dogdu. 😊Doğunca kuş gibi oluyorsun. Ağrin sızın kalmiyor. Sanki sen yeniden dogmuş gibi oluyorsun 😊 aslinda saat 00.00 açılmam 10 cm olmuştu benim ama ben cok panik yaptim.doğru ıkınamadim. Doktor yarım saat beni sakinleştirmeye calıştı.😂 ben panik yaptigim icin aslında uzun sürdü biraz. Siz panik yapmayin. Doktoru dinleyin. Yoksa suni sanci öyle korkulacak birsey degil canim 😊