Doğum yapmadim henüz ama edindiğim bilgilere gore hic acilma yumasama falan yoksa suni sanci cok da mantıklı değil benim doktorum da önermiyor mesela öyle bir durumda 🤷bence durum boyleyse en mantıklısı sezeryan umarim kolayca saglicakla kavusursunuz bebeginize