Merhabalar Şubat Ayının 21 inde aşılama yaptırdım, aşılama sonrası 9. Ve 11. Günler idrar testi yaptırdım sonuç olumsuz. 12 gün hafif lekelenmeler oluştu sizce bu yerleşme kanaması mı? Doktorum ile görüştüm buna tam olarak regl diyemeyiz dedi iki gün sonra kan testi yapacağım bu tarz şeyler yaşayan var mı yanıt verebilirseniz çok sevinirim..