Selam kızlar. 22+2 haftalık hamileyim 2 gün önce detaylı ultrasonum vardı, doktor herşeyin cok iyi yolunda gittiğini söyledi çok şükür ama bebeğimin kilosu 480gram dedi doktor. Az mı sizce sizlerin kaçtı bebişlerin o haftalarda? ( bu arada 41 kg hamile kaldım şu am 45 kiloyum) Teşekkürler şimdiden🤗🧿