Aitaj merhabalar,ben şar da asiye hanıma gidiyordum 6.ayıma kadar ona göründüm fakat fiyat artış konusun da iyice saçmaladıklarını gördüğüm de Eşimizi zar zor ikna ederek bu aydan itibaren devlette filiz erdemliye gidiyoruz 😅 ilk görüşmemizi şubatın sonunda yaptık şar da ki testlerimi getirdim yanında doktora gösterdim biraz ciddi bir doktor ama ben de onu çok araştırarak gittim herkes ondan memnundu bakalım inşallah ben de memnun ayrılacağım ordan, tek sıkıntımız şarda doktor kontrolüne eşim ile beraber giriyorduk devlette öyle değilmiş odaya bi girdik sekreter eşler giremiyor dediği o an da kahrolmuştum zaten 😅 İnşallah doğum yaptığım gün refakatçi olarak eşimin kalmasına hastane tarafından müsade edilebilir 😒