Selam kızlar bugün şiddetli Boğaz kaşıntısı ile uyandım ve akşam üzeri doktora gittim Faranjit teşhisi kondu 4 aylık hamile olduğumu söyledim ona göre kloroben gargara ve largopen 1 mg ilaç ile parol verdi. Ben ağrım olmadığı için parol kullanmayı tercih etmedim. Kadın Doğum doktoruma söyledim ilaçları kullanmam da sakınca olmadığını söyledi kızlar hiç başınıza geldi mi?? Doktoruma sorduğum halde için rahat edemiyor 🙂 bu Arada sadece gargara ile largopen i kullandım 😇