Gulap-1234 Yaşayan oldumu Bende şu kaçgündür uzandığım halde Birden kalbimin hızlı attığını anlıyorum elimi koyuyorum göğsüme hızlı atıyoe yormadığım halde kendimi Uzandığım halde Oturduğum halde sonra az da olsa Halsizlik hissediyorum yaşayan varmı bu durumu ilk gebeliğim öyle bilgili değilim 32haftalık hamileyim?
_HB_ Gulap-1234 kanını kontrol ettiriyomusun? Bende de kansızlık var baya doktr oyuzden çarpıntın cok olur dedi
Sny1305 Gulap-1234 Su an 28+0 dayiz. Tetanoz asimda saglikocaginda nabzim 125 cikti dakikada doktorumda kardoyolojiye yonlendirdi oradaki doktor da normal dedi sakinken bile 110 bi kac kere 90i gordum. Ilerleyen haftalarda zorlarsa gelirsin demisti ama bakalim ne olacak. Yatakta kalbimle ayni hizada yatiyorsam hemen carpinti yapiyor yastigi yukseltiyorum daha rahat oluyor. Onun disinda genwl olarak ayaklarimi uzatip dinlenmeyi tavsiye ederim
sevenpolat Bende yaşamıştım, annem hep öyle olduğunda temiz hava alıp dilimin altına şeker koymamı önerir, işe yarıyor.