Canım öyle olması çok normal bende hormonlarımızdan dolayı öyle oluyor o haftalarda senim gibi düşüncelere takılıp defalarca acile gittmişliğim oldu, şu an 22 haftadayız, kötü şeyler düşünmene gerek yok, ama illa için içini yiyorsa bi doktora görün herşey yolundadır eminim.