Hahhsueoe su fazlalığı çoğunlukla nedeni belirlenemiyormus. Ama doktor sıkıntı görürse ilaç veriyormuş zaten. Doktorun seni yönlendirir mutlaka. Bana tatlıdan uzak dur meyve ile geçiştir iştahı demişti. Tatlılar etkiliyor olabilir. Ama su içmeyi azaltma onunla hiç alakası yokmuş çünkü.