Cerenn06 Gizemnaz_ Ben yaptım adet bitikten sonra başladım 1 hafta kullandım sonra 1 hafta ara verip tekrar 1 hafta daha kullandım ama adet zamanı çok sancılı geçti temizlediği için iyi oluyor aslında
__birafitap__ Gizemnaz_ ben yaptım bu ay kistim vardı 3 gün önce biraktim 13 gün içtim daha adetime de 10 gün var dünden beri yoğun kanamam var kisti eritmiş olabilir mi yoksa bu adet mi😔
RabiaMG Gizemnaz_ ben 2 3 yil once yapmistim adet gecikmem oluyordu dr kistler var dedi normal dedi iki yil yilda bir kez yaptm sadece evlendikten sonra kontrole gittim kistlerim vardi dedm bakti ve yok dedi ne kisti soylemedi doktor ama her 10 kadindan birinde olur normal demisti
Kbrkbk Geçen ay adetim bittikten 2 gün sonra başladım 1 hafta boyunca sabahları aç karnına içtim ama bu ayda adet oldum bugün bitiyor yine başlicam ama bu kez 15 gün günde 2 kere yapcam