Bugün 50’lik şeker yükleme yaptırdım açlık kan şekerim 81, tokluk ise 148 çıktı. Sınır 140’mış. Bebeğim biraz önden gidiyor. O yüzden risk almak istemedim ve şeker yükleme yaptırdım. Şimdi doktorum bu sonucun sınırda olduğunu söyledi. 15 gün sonra ya açlık tokluğa bakalım ya da 100’lük şeker yüklemesi yapalım dedi. 25 haftalık hamileyim 52 ile hamile kaldım ve 5 kilo aldım. Moralim gerçekten çok bozuldu. Gebelik şekeri çıkanlar var mı ya da benimle aynı sorunu yaşayanlar?