Mirosunannesiyim Belki dalga geçen olacak ama bilmiyorum ne yapayım. 22 haftalığım ilk hamileligim, sürekli postlarda görüyorum, acaba yaptirsam mı? Yaptırmayacam, gibi yorumlar görüyorum. Nedir bu şeker yükleme testi?
Afrze Seker iniz var mi yok mu onun testi. Gebelik şekeri .. doğumdan sonra geçiyor varsa şeker. Bende yaotrcam .Bi bakiym nr var ne yok
hande_k Mutlaka yaptır risk alma. Oldukça zayıfım sadece 5 kilo aldım bebeğim de iyi ama bugün şeker yükleme yaptırdım sınırda çıktı. Gizli şekeri anlayamayabilirsin ve bu ani bebek ölümlerine sebep olabiliyor. Bence hiç risk almamak ve sorun varsa da önlem almak en doğrusu
Ozgelin Yaptır cnm bende tereddüt ediyordum ama yaptırdım..sonuç yüksek gebelik şekeri üstelik diyetle düşmesi ünsiln iğnesi kullanıyorum..yaptrmasam bilemiycekttj bende bebekte tehlikeye girecektik çok şükür şimdi herşey yolunda..
Fatmaelidemir Bende bugün yaptırdım ne zararı olabilir arada sırada kola içmiyormuyuz aynı onun gibi bir içeçek içip kan veriyorsun sadece ve varsa diyet uygulanıp kontrol altına alınıyor. Hiçte öyle büyüttükleri gibi birşey değil bu arada 24-28 haftalar arası yapılıyor