Ceyduygu ben de eşimden gizli gizli yerdim. Yeme pis pis şeyeleri derdi ama üniversitede çok alışmıştım yurt odalarında yemeye😅 ama gerçekten çok sağlıksızlar aslında. İnternete çin tuzu yazarlarsa ne demek istediğimi anlayacaklardır. Karaciğere beyne hep toksik etki yaratıyor fazla tüketimi. Birde katkı maddeli tüm ürünler ileride bebeğe alerji olarak geri dönebiliyor malesef. Yemek yememek tercih tabi. Ben soran arkadaşı bilgilendirmek istedim gerisi kişinin kendi ehliyetine kalmış bir durum😊