Ebrar18 TAkilicci benim de 700 gr . Dün gitmiştim . Kafası biraz büyükmüş . Bizim sülalede meşhur oldu zaten kafası büyük oluşu her bebek öyle . Ama son zamanları toparlıyo bazıları . Bakalım anasına göre tombik bir bebek sanırım benimki 🙄☺️
Gul-08 Ben de şu an 24+2 yim haftaya gideceğim kontrole merak ediyorum kaç olmuş, 21+3 de 420 gramdı😊