Bdee07 Merhaba kızlar 31+6 haftalık hamileyim kontrolüm vardı bugün bebeğimin kilosu 1800 dedi doktor az mı sizce sizlerin kaçtı bebiş kilolarınız
Hasderluna Bdee07 31+2de bana da 1800 haftasıyla tam uyumlu dedi çok mutlu oldum 😄 sağlıkla gelsinler
3ilge Bdee07 cumartesi gunu 31+5 de bize 1985 gr dedi. Boyu kisa geldi bana da 40cm. Ama su an hizli gelisme donemine yeni girdi ler yorum icin erken Bence.
Selimemelek Bdee07 salı günü randevum vardı 33+1 haftadaydım 2450 gram demişti doktorum artık 2 hafta da bir cagırdı kızlar sizede öyle söyledi mi
sonsuzask 33+1 im 2.200 normal seyrinde dedi bana bugün, bence normal kilosu artık hafta hafta demekki epey alıyolar
sonsuzask Bdee07 olur olur merak etme,bence gayet iyi,bana çok kilolu bir bebek değil normal gidiyro dedi,2 haftada bulur zaten seninki de,
Hasderluna Selimemelek bizimki 31de 3 hafta sonra gel sonra da görüşmelerimiz sıklaşacak dedi ama bazısı hemen iki haftada bire düşürüyormuş biraz da gebelik durumuyla ilgili galiba
Selimemelek Hasderluna dogrudur çok şükür bu zamana kadar Bi sorun cıkmadı herşeyi normal dedi rabbim hepimize kolaylık versin
Hasderluna Selimemelek amin 😊 insan görmek istiyor tabi sık sık ama sorun yoksa doktorlar çağırmıyorlar işte aslında tıbben gerek de yok ama analık 😅
Nzkml Canım ben de kiloyu çok kafama takıyorum. Haftasını tam olarak hatırlamıyorum ama 2005 gramdı. 4 gün sonra gittim 2442 oldu. 36. haftada gittim 2492 gram oldu. Değişkenlik gösteriyor kilo alması. Çok sıkıntı yapma inşallah. Önemli olan son bir ayda aldığı kilo bence. ☺️
3ilge Hasderluna oglunuz kilosu ve kafasiyla orantili sekilde uzamamis dedi ondan biraz rahatsiz oldum Ben . Hizli buyume donemindeler artik . Umarim degiskenlik gosterir ☺️