yaklaşık 5 aylık evliyim 3 aylık hamileyim 12+2 eşimle 4 yıldır görüşüyorduk üniversite zamanları gezdik de eğlendik de 2019 da evlendik sonrasın da hamile oldugmu ögrenen cevrmde ki bazı insanlar daha çok küçüksün hemen evlendin çocuk yaptın ne acelen vardı gibi saçma sapan yorumlarda bulunuyorlar büyük küçük hepsini terslicem artık cidden çok sıkıldm insan tebrik eder mutlulugnu dile getirir neden bu kadar olumsuz bu insanlar anlamıyorum ayrıca benim yaşıtımda bir çok arkadaşımın 1 2 çocuğu var bile, üniversitemi bitirdim mesleğimi elime aldım evlendim ben erkej olduğunu düşünmüyorum 24 yaşındayım planlı değildi fakat çok beklemeyecektik zaten eminim ki sizin çevrenizde de ne fikir sunarsanız sunun muhalif olan insanlar vardır sizinle paylaşmak istedim yalnız olup olmadıgmı ögrenmek icin 🤦🏻♀️