Selamünaleyküm ❣️💋 Nasılsınız kızlar hamilelik nasıl gidiyor 💃🏻 Biz çok şükür 37 haftalık olduk.Ama doktora göre bebeğim 1 hafta ileride bugün kendimi çok garip hissediyorum.Kasıklarımda batma oluyor .Özellikle biraz eğildiğimde bıçak batması gibi oluyor . Ve sürekli küçük abdestim varmış gibi hissediyorum tuvalete gidiyorum birşey yok. Sancımda hiç yok .Doğum belirtileri olabilir mi ? 🤔