bilaloguzunannesi ben de şuna oda yapmayacağım , sizin tercihiniz ama ikisi de bana kullanışlı gelmedi açıkçası . ben ferah , rahat bir anne yanı beşik alıp 1 yaşında da montessori oda yapmayı planlıyorum . sepet beşikler bana çok kullanışsız ve boğucu geliyor . diğer büyüyebilenler de aynı şekilde , çocuk içinde mahkum gibi 😊