Merhaba. Ben 35 haftalik hamileyim bugün hastaneye gittim ve sonuçlarımda troid yüksek dedi doktorum iç hastalıklarına git dedi yarın gidicem internetten araştırdım bebekte zeka geriliği ölü dogum vs kötü şeyler yazıyor Allah korusun.... şuan tedavisi içinde geç oldu bence sma yaein gidicem bakalim benim gibi durum yaşayan var mı