Nurtencaner canım kimyasal gebelik tir buyuk ihtimalle. Ama kurtaj lık Bı durum olmuyor galıba yanı bende kimyasal yasadım 600 den asagı ya dusmus tu degerim adet kanaması gbı oldu 10 gun surdu sonra degerim sıfır olunca da bitti kanama Bı sonraki ay hemen hamıle kaldım. Bence hemen kurtaj kabul etme hatta imkanın varsa Baska doktora git canım