zeyzey36 kızlar isimli emzik istiyorum fakat bulduğum siteler de fiyatlar oldukça pahalı. Aranız da uygun fiyata yaptıran var mı ?
minnakfasulyecim zeyzey36 Yanlış anlamayın herkesin kendi fikri tabi ki ama bence emzik zinciri yaptırın isimli, emzikler 3 ayda 1 değiştirilicek hop kalktı gitti en azından zinciri hep kullanırsın emzik kullandığın sürece 😊
Ilknur_degrrli1 zeyzey36 canim ben oren birini bulmustm okadar uyguna yapiyor ve okadar kaliteli okadar iyi bi insanki instgram adi Elmasekerlerim bi bak derim ben tavsan bebek araba süsü emzik zinciri isimli ve cingirak 100 tl ye yaptırdm
spiker_anne zeyzey36 bana hediye olarak geldi fiyatini bilmiyorum ama fikir olarak atayim ❤ https://i.imgyukle.com/2020/03/05/n4Um8p.jpg
Mehriban94 minnakfasulyecim o emziği sakliycaksin bebeklik ilk kıyafetlerini nasl ultrason resimlerini sakliyorsun
Eylulikraninannesi Ben kızımda yaptırmıştım ilk başlarda ememiyor emzik ağır geliyor. 6. Aydan sonra felan emmeye başlamıştı sonra emziği bıraktı zaten ama anı olarak güzel bişey ben şimdi oğlumdada istiyorum yaptirmayi. Benimki taslilardandi
zeyzey36 spiker_anne kuzum ben zinciri düz istiyorum sadece emzikte isim olsun istiyorum siteler oldukca pahalı
YagmrK https://imgyukle.com/i/n485Oc Bende böyle bişey istiyorum yapan siteler biraz pahalı uygun yapan varsa biliyorsanız bana önerebilir misiniz 😊