Ben gidiyorum riskli gebeliğe canım doğum da orda olacak inş ama kime sorduysam herkes iyi diyor şimdiye kadarda ters ve suratsız ☺️Kimseylede karşilaşmadım inş bu saatten sonrada karşilaşmam bana denk gelen doktorlarda gayet iyiler allah izin verirse martın sonunda yada nisanın ilk haftasında doğumum orda olacak 🤲