Esravza Kızlar doğumdayim şuan nolur dua edin suni sanci verildi çok kasiyorum kendimi ve korkuyorum dualarinizi bekliyorum ❤ 37 +4 üm yuksek tansiyondan alındım doğuma
Merve_kucuk Esravza Rabbim sağ salim kurtulmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻♥️ normal doğum olacak sanırım.
minnakfasulyecim Esravza Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canımmm evladın da sen de sağlıklı şekilde doğumun gerçekleşir inşallah🙏