Merhaba kızlar 39+1 ile doktor kontolüne gittim doktorum bebişin kilosunun 3900 olduğunu iri bebek olduğu için haftaya kontrol edip kilosunun çok artması halinde haftaya Perşembe zorunlu sezeryan planlamamızın uygun olacağını söyledi. Haftaya kadar kendisi gelsin diye bekleyeceğiz sizlerin bu durumda ne gibi tavsiyeleriniz var bebişin haftaya kadar gelmesi için neler yapabilirim nst de sancı da çıkmıyor günde neredeyse 10.000 adım atıyorum hurma yiyorum temizlik yaparken yerleri eğilerek siliyorum özellikle iş yapıyorum ama hiç bi belirti yok kendim 14 kilo aldım bebiş nasıl böyle çok oldu anlamadım. Şimdiden tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler 🙏