Kızlar mer ben aranızda yeniyim 8+2 haftalık hamileyim kanamadan iki kere hastanede yattım doktor kesenin etrafında kanaman var demişti dün gittim özele kesenin tam altında kanama rahim ağzında yırtıklık var dedi böyle bişey yaşayan var mı ilk gebeliğim 😔