nurellaam özlem hanim da yaptim ve o gun ozlem hanim yokdu ama cagirtildi aslinda mormal dogumla basladim sonra sezeryana alindim normal dogumdu cokj sukur ilerlerken bebegim plesentasan ayrildi ittiremedi kendini o yuzden apar topar sezeryana alindim ve gece beni sk sk ziyarwte geldi yuruyus yaparken falan karsilastik surekli sordu iyi bir doktoe kesinlikle tavsiye ediyorum tam bir normal dogmcu