1 haftadır yoğun kanama yaşıyorum bebek çok şükür Sağlıklı birikmiş kanı attığımı söyledi doktor . Detaylı ultrasonda kesede amniotik bant olduğunu söyledi 3.5 cm ve bebeğe zarar verme durumu varmış dinlenmemi kalkmamı söyledi . Başına böyle birşey gelen var mı