Buseeeee Arkadaşlar 3,4 gündür bebek gündüzleri sanki hiç hareket etmiyor akşam çok oynuyor sizdede oluyormu
zelis63 Buseeeee ben oturunca daha çok oynuyor kendimi serbest bırakıyorm bakıyorm karnım dalga dalga
LittleAnneee Evet benimde öyle 34+4 üm hatta geçen hafta endişelendim ve gittim gayet iyiydi sanırım yeri baya daraldı uyuduğumda veya uzandığım da hareket ediyor gıdıklar tarzında bazen de dalgalanıyor karnım onun haricinde gün içinde çok hareketli değil 😐
MFA Benimde ayni şekilde en çok uzanınca oynuyor 🥰 oturumca dalgalanır bazen gece yatakta oynar bide son haftalar olunca galiba yeri daralıyor
Buseeeee Evet benimde öyle gıdıklar , geriliyormuş gibi gün içinde ama akşam daha doğrusu geceleri daha şiddetli oynuyor insan panik oluyor ama demekki genel durum bu haftalarda böyle insan hep kötü birşey olucak korkusu yaşıyor hormonlardan sanırım 😁
MFA Buseeeee aynen az oymamasa çok panik oluyorum bende hemen enerjili şeyler yiyip uzanıyorum oynuyor sanki bana can geliyo 🥰🥰 allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip Etsin
LittleAnneee Buseeeee sağlıklı olsunlar da uykucu olsunlar yeter ki insan endişeleniyor acaba kordon mu dolandı suyu mu azaldı falan saçma sapan duygulara kapılıyoruz annelik işte 🤭 çok hareketli olduğu dönemde de acaba çok hareket etmesinin Bi zararı var mıdır diyordum 🤣 yaranamazlar bize