Kızlar ben yarın 37.haftama gircem sabah eşimle birlikte oldum ve sonrasında sürekli bir tuvalet ihtiyacı hissettim gidiyorum fakat bisey yapamıyorum bebek toplanmasını da fazla yaşıyorum bugün nedense yürümekte de zorluk çekiyorum arada. Belim ağrıyor ama öyle dayanilmayacak gibi değil şuan. Lütfen tecrübeli olanınız bana bir yazsin. Doktoruma yazdım fakat görmedi henüz 🙄