ozgei canim simdiye kadar burda 1 yila yakin zaman gecirdim o kadar gebelikten once coraspirin ve gebeliktede igne kullanan gebe ler goruyorum ki korkulacak bir şey yok eger nasip deyilse ignede vurulsa ilacta kullanilsa nasip olmaz zaten kendimden biliyorum o yuzden korkmayin lutfen pihtilaşmaniz oldugu halde size kan durultucu ilac yazmali gebe kalana kadar gebe kalir kalmazda ignege baslamali bende pihtilaşma olmamasina ragmen kandurultucu kullaniyorum gebe kalir kalmaz igneye baslicaz Allahin jzniyle