Semistra ah canım ilk gittiğim doktor benimde öyleydi bunu sonradan buldum bu doktorda kimyasal gebelik herkesin başına gelir çoğu anlamaz bile sen gebelik beklediğin için farkediyosun demişti ama arka arlaya olunca işte önlem almak gerekli dedi ve ilk kan sonucunu yolladım hemen coraspin ve progestan başladık inşallah doktorumun aldığı önlemler ise yarar sende kendine daha iyi bir kadın doğumcu bul canım araştır