Merhaba anne adayları 🤰
benim gibi doğumu Eylül ayında görünen anne adaylarıyla tecrübelerimizi paylaşır, süreci beraber geçiririz umuduyla bu post’u açmak istedim.
farklı şehirlerden hatta farklı ülkelerden bir çok anne adayımız ile benzer bir dönemden geçiyoruz.
şimdiden hepimize sağlıklı bir süreç ve kolay bir doğum diliyorum 🙏🏻
benim doğumum 12 Eylül görünüyor. Ankara’da yaşıyorum. Yaşım 38 olduğu için 10. Haftada genetik testi yaptırdım ve her şey olumlu çıktı. Aynı test ile cinsiyeti de öğrendik erkekmiş 💙
şu anda 12+5’teyiz.
uyku ve yorgunluk hissi dışında hiç bir belirti yaşamadım. Artık 2. Trimestere girdiğim bu günlerde hamileliğin en güzel dönemine giriş yaptığımı düşünüyorum ve tadını çıkartmak istiyorum 😊
benden böyle, sizde durumlar nasıl?