Cindyanne anlatmaya kalksam destan olur burdan herkesın yaşandığı tabıkı kendıne. dirayeti sabrı kendıne amenna.. keşke 25 kılo aldım tedavilerden 25 daha,alsaydım, yüzümde vucudumda yaralar çıktı keşke geçmeseydı hiçbiri, operasyonlar amelıyatlar, aile baskısı, herşey herşey 19 katı daha olsaydıda evlatlarım gitmeseydi.. Demem o kı olmuyorsa var bır hayır.. Çok dırettım ben.. çok üstüne gıttım. son 1 yıldır,saldım kendımi gezdım tozdum hatta öyle şeyler oldu ki hastalıklar koşturmacalar eve zor atıyordum kendımı uyumak için. çocugun ç sı aklımda yoktu. aklımdan gittiği anda sadece 1 kerelık beraberlıkten oldu.. yıllardır her ay yumurta takibi yaptım kendıme. ovulasyon dönemı 2 3 kere değerlendırıyorduk günde. Herşey hıkaye. olacağı varsa rabbım verıyor sen ne yaparsan yap.