Minikmucizem8 Yumurtlama dönemi kasık ağrısıyla birlikte açık pembe kanama yaşayan oldu mu ? Normal mi bu durum ?
Demir Minikmucizem8 Ben hiç yaşamadım ama yumurtlama döneminde internetten pembe akıntı gelebilceğini okumuştum.Ama yerinizde olsam doktora görünürdüm.
Minikmucizem8 Demir Kürtaj oldum iki ay önce, bu saatte doktorumu istesem de bulamam bu yüzden yarın gidicem. Ama aklıma takıldığı için belki yaşayan da vardır diye sormak istedim burda , yani normal denilse bile yine doktora gideceğim 😊 Teşekkür ederim
Lylts Minikmucizem8 merhaba bende 1 ay önce düşük yaptım ve adetimi gördüm şuan yumurtlama döneminde olmam gerekiyor ama kanama var siz ne yaptınız acaba o zaman