Melekkkk Benim reglim 3gün geckti ve 3.gün test yaptım ewde iki çizgi çıktı hemen hastneye gitmedim hala acaba hamilemiyim?
Bahar9235 İstersen sabah kalktığında da bir kez daha dene ama benimde öyle olmuştu aradan 2 saat geçince bidaha yapmıştım gene çift çizgi çıkmıştı kan testine gidince de doğrulandı. Yüksek ihtimalle hamilesin🐣🌸
Tuqbabars Tabiki yanıldığı durumlar olabilir ama çığunlukla doğru çıkıyo net bir sonuç için kan tahlilini öneririm canım hayal kırıklığına uğramamak için umarım hamilesindir durum öle gözüküyo çünkü ☺
Melekkkk Hiç denemedim sadece bir defa uyguladım zaten hissetmiştmde birşey olduğu sabah aç karnına yaptım hemen iki çizgi çıktı halada ınanamıyom
Melekkkk P.tesi gtcem işte hastaneye halada adet olmadım ve belirtiler de gebelik belirtileri bakcm artık hayırlısı